LET OP!!!

Het is zeer beperkt mogelijk om reparaties/onderhoud uit te voeren op een door jezelf gekozen locatie.

Zie voor locaties: 'Hoe werkt het'.

Je kent het wel. Op weg met je fiets door weer en wind en ja hoor pech! Een lekke band, gebroken remkabel of ketting, kapotte verlichting. Of gewoon een onderhoudsbeurt die er vaak bij inschiet, omdat je er geen tijd of zin in hebt om op je vrije dag met je fiets naar de fietsenmaker te gaan. Super makkelijk dus als je fiets op jou werk gemaakt en/of onderhouden wordt.

Een afspraak maken doe je eenvoudig: bel, app of sms je hulpvraag naar 06 11 32 11 36 of stuur een mail.

Ga naar  ‘Hoe werkt het’ voor meer informatie.

  • Hoe werkt het
    Vijf dagen per week ben ik bij bedrijven aanwezig om fietsen van werknemers te repareren en/of een onderhoudsbeurt te geven. Je kan  als werknemer je fiets tussen 8:00 uur en 10:00 uur aanbieden zonder afspraak, maar je kan natuurlijk ook een afspraak maken. Dit doet je eenvoudig via: app of sms naar 06 11 32 11 36 of op de website. Ga hiervoor naar ‘Afspraak maken’.
  • Prijslijst
    Hier zie je de Prijslijst met de meest voorkomende reparaties.

    Deze prijzen zijn incl. BTW, 

    A-kwaliteit materiaal en montage.

    Voor overige reparaties kan je met mij contact opnemen.

    Om je een idee te geven hoeveel arbeidskosten wordt berekend voor een bepaalde reparatie verwijs ik je naar de Werkplaatstijdentabel van de Bovag.

  • Afspraak maken
    Je kan 24/7 online je hulpvraag of onderhoudsbeurt melden. Indien je een melding tussen 17:00 – 9:00 uur doorgeeft of op niet werkdagen, dan probeer ik zo spoedig mogelijk op of na de eerstvolgende werkdag contact met je op te nemen voor het maken van een passende afspraak op locatie.